Äntligen piercing!

Äntligen blir det av! Imorgon sticker jag iväg med Jana till piercingstudion! Äntligen ska jag få min lilla tragus-piercing, love is in the air! :)
Kvällens handbollsträning tog nästan död på mig, men sånt gillar jag eftersom man då vet att jag har gjort tillräckligt! Jag bara väntar på morgondagens träningsvärk...
Har börjat med en bättre vana som innebär att sova mer, dricka mycket vatten och sporta mycket. Har nu hållit i ett par veckor, speciellt de senaste två veckorna, riktigt bra! Det ger resultat, jag känner mig piggare och gladare!
Ska snart gå och sussa, vill inte sova bort hela dagen imorgon! Ska ut på promenad, åka med Jana till piercingstudion vid 12.00 och sen blir det handbollsmatch vid 14.30, jag är taggad!
Sov sött allesammans!

Kommentarer
Postat av: Eja

Hoppas man får se en bild på piercingen sen :D

2010-03-13 @ 00:30:31
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0