Bella & Tyras show, nej tack...

Många har sett Bella & Tyras show ifrån gårdagen och programmet verkar ha fallit en del människor i smaken. Jag kollade nyss igenom avsnittet och jag kan tyvärr inte ge dem tummen upp för detta premiär-avsnitt. Jag har inte mycket att säga om programmet förutom att Kenza ägde som vanligt och att "bloggskvallret" sög bulle, det lyste bara skitsnack om hela grejen. I övrigt bestod programmet mest av ord som "asså", "liksom", "typ", "aa" ,"mm".
Men smaken är som baken, delad.. Programmet föll mig inte i smaken, that's it! Kände bara för att skriva ner min åsikt. Nu ska jag lyfta på fläsket och gå ner och käka godis, yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0