Förkortat piercingstaven

På tal om ingenting så var jag hos piercaren idag och förkortade piercingstaven. Skönt att få den lite kortare, eftersom man ser piercingstaven sticka ut rätt mycket på baksidan, när man ser ifrån sidan. Jag får ingen normal stav ännu eftersom jag måste kunna göra rent bakom piercingen nu i början av läketiden.

Några skötselråd för piercing i tragus:
- Rengör 2-3 ggr/dag
Andvänd rena kläder
- Byt sängkläder ofta
- Ät vitaminrikt
- Sov tillräckligt
- Drick mycket vatten


Undvik:
- Alkohol (torkar ut kroppen)
- Att rengöra med någon slags alkohol (det är för starkt för såret)
- Röra piercingen med smutsiga händer
- Att rengöra för ofta


Läketid ca. 2-3 månader

Kommentarer
Postat av: mickan

Sv: tack :)

okej, nej asså där jag var så betalade man inträde bara. Sen så köper man de man vill dricka i baren, SVINDYRT vill jag bara säga! en öl kostar 48 kr, en grogg 79 tex.

det där i tyskland lät ju väldigt dumt om man inte vill dricka lix. men får man mycket för 50 kr då?

puss å kram, saknar dig med! längtar tills du kommer hem! <3

2010-03-23 @ 20:04:36
URL: http://morethanthat.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra att du sköter piercingen! (Y) Tummen upp!

2010-03-24 @ 03:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0