Han var brun..

Ikväll gick vi och käkade middag på restaurang, mums! Vi åt stek som de flesta andra gånger vi vart där, det är ju så ruskigt gott! Sen tog vi en promenad på bron över Rhien vid Kölner Dom. Vi kollade om vårt hänglås fortfarande satt kvar, så att ingen hade idiot tagit bort det. Jag undrar egentligen hur många kärleks-hänglås som hänger på den bron, det måste väl vara minst 5000 st! Sjukt många i alla fall..
Kvällen blev väldigt flummig och full av skratt, som vanligt. Jag har alltid lika kul med honom, kommer bli jobbigt när jag åker hem till Sverige igen! Aja, sånt ska man inte tänka på nu! :)


Han var jäkligt brun jämfört med mig som fortfarande har kvar vinterpälsen...


Kommentarer
Postat av: Ludde

Haha:P Fan vilken skillnad:( Man blir ju näastan lite deprimerad nu:( Vet att jag är lika vit själv:(:P

2010-03-23 @ 01:23:29
URL: http://garcons.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe du kanske får smörja in dig lite med brun utan sol :)

2010-03-23 @ 13:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0