Holland över dagen!

Hej alla góa! Idag var jag (för första gången) i Holland för shopping med damerna i familjen. Tänkte visa lite snabbt vad jag köpte, det blev tre par basic-plagg och en supersöt tandborsthållare (lite spontant sådär, har aldrig köpt såna dumheter förut). De tre plaggen jag köpte var de enda plaggen jag provade under alla de åtta timmarna, hollands shopping föll mig inte riktigt i smaken, min typ av kläder finns knappt där. Egentligen borde jag tycka att det var tur, eftersom jag måste spara pengarna till München, dit åker jag på måndag nästa vecka och jag längtar såååå mycket! Jag tror och hoppas att det kommer att bli riktigt kul där nere!
Sov gott allesammans :)

Han är så ful så att han blir söt,
jag döper honom till Hubbe
!





De små är inga intressanta bilder,
men för de som ändå vill se

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Emmy för gosidet! :D Jag tog en av choklad kaninerna. den var jätte god! Mums!

2010-04-06 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0