Jag hatar Posten

Jag måste bara få ur mig mitt hat till Posten... Jag vill aldrig mer gå till Posten igen! Igår var jag tvungen att pröjsa 150 spänn för det där jävla paketet hem till sverige. Det är dyrt och man blir bara irriterad på de där postgubbarna/kärringarna...
Tyvärr finns det ju inget annat val om man vill skicka hem saker till folket hemma i sverige, och imorgon måste jag tillbaka till posten, ska skicka present till morsan som fyller år. Det är nästan att jag börjar hata folks födelsedagar med, eftersom de orsakar många av dessa post-besök.
Aja, det var bara det jag ville säga. Jag kände att jag var en riktig bitterfitta i detta inlägg, men det får man vara ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0