Näst sista träningen

Ikväll hade vi näst sista träningen med vårt tjejlag, vill inte sluta träna med dem! Vi går sen upp till damlaget, men det vet jag inte riktigt om jag vill, eftersom de verkar rätt stela när det gäller humor... Men jag ska inte säga att läget är så, för jag känner dem inte, de är kanske jätteroliga, vem vet? Men det är i alla fall uppfattningen som jag fått alla gånger jag sett dem, (de tränar alltid efter oss).
Jaja nu ska jag sluta muttra för mig själv, träningen var väldigt rolig som vanligt och vi avslutade med att käka lite haribo-godis, mums! :)
Ikväll blir det till att slappa, orkar inte göra skolarbete (som vanligt). Kanske ritar något kul, är på rit-humör och har tattoos på beställning. Peppa peppa!

Kommentarer
Postat av: AgL

Kan inte du forsätta på handboll när du kommer tbx till sverige så jag kan få se på? :D

Låter som om du hare bra gums, :D jag är glad för dig. Jag kanske aldrig ha sagt det men jag är jätte glad över att du åkte ner, du får kunskap och erfarenhet. <3 Du förtjänar det bästa! Älskar dig och saknar dig såklart!

2010-03-17 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0