Partaj

Rackarn's bananer då! Jag har ju glömt att blogga för er! ;)
I lördags inhandlade jag mig ett par sjukt snygga läderarmband, måste visa dem! Jag är förälskad i dem (tyvärr Max, du får motstånd! Hehe), det enda dåliga med dem är att man inte kan dansa med dem, eftersom de färgar av sig när man svettas, vilket jag upptäckte igår efter en timmes dans inne på Diamonds! Usch så svettigt det var, men kul hade vi! Jag och Janis Panis blev filmade när vi dansade med, ska kolla om man kan hitta någonstans... Vi lär ju sett rätt sexiga ut... Haha
En sak som jag bara blir mer och mer less på när det gäller partyn i tyskland, är att vill man dansa nykter får man betala det fyrdubbla. Jag köpte mig igår en flaska 0,25 l vatten eftersom jag inte ville dricka alkohol, gissa vad jag fick betala för den jäveln? Jo 40 spänn! Är de helt pantade eller vad är felet!? Usch, sur blev jag...

På tyska discon finns det alltid ett minimumpris på hur mycket man måste betala för dricka. Man köper ett kort för 50 kr och sen får man dricka för de 50 kronorna eller mer, men hur som helst så måste man betala femtiolappen varesig man dricker eller inte, så bartendern skrev på mitt kort att jag köpt för 40 spänn så jag kunde ju inte ångra mig... I HATE IT


Här får ni en megahet bild på mig ifrån gårdagen,
signerad och hela köret med! Haha
Med "tigerhanden" ville jag visa min
matchande nagel till läppstiftet ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

Påhittigt att matcha ena nageln! hehe

2010-03-30 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0