Söndag

Idag blev det träning (hopprep och styrka pga. spöregn), städning,  och sen åkte vi med hela familjen och såg lillsyrran spela handbollsmatch. Vi avslutade kvällen med middag på en italiensk restaurang, mums! Jag avgudar glassen med chokladsås som vi fick till efterrätt! Ikväll skulle jag ha gjort pedagogik-läxa, men lektionen imorgon blir inställd så det blir istället sovmorgon, mysigt! :) Så jag sitter istället och ritar ikväll, bl.a. tattoos.
Ritade de tre stjärnorna nyss åt min bästa tyska kompis, hon blev riktigt nöjd! Ska dock rita om den och göra den snyggare eftersom den just nu ser rätt kaos ut när man kollar närmare, tog inte lång tid att rita heller.
Nu blir det sängdags, hej på er!

 


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

vad duktig du är på att rita!

2010-03-16 @ 11:44:58
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0