Sommarväder

Idag var det inte vårväder, utan sommarväder! Vi hade +21 grader här i Köln, sjukt skönt! Gick omkring och släpade på jackan och koftan helt i onödan.
Skrev idag prov i tyska, det gick inte superbra men jag förstod ju i alla fall texten som tur var! Och så var jag för första gången på en italienska-lektion, tufft!
Eftermiddagen blev till att gå ut med hunden och åka till stan och lämna tillbaka mina skullcandy-hörlurar som redan gått sönder efter endast fem månader. Jag bytte lurarna mot ett par riktigt snygga vita! Dock hade de gamla bättre bas, sånt som är så viktigt för lilla mig... Så det var ju lite synd!



Skullcandy





Ritade ett sött litet hjärta på armen



Snyggt om man skulle ha en sån tattoo just där..
Men opraktiskt med tanke på jobbsökandet i framtiden :/


Kommentarer
Postat av: anna

Håller med dig, jättefint att ha den där men jobbigt med jobbsökandet :/ vet att många blir dissade pga tatueringar..

2010-03-26 @ 12:34:13
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0