Lady Gaga cover

Kom hem ifrån skolan för någon halvtimme sen, så skönt att sluta tidigt varje måndag! Idag blir det nog en liten joggingtur om det inte börjar regna. Sen ska jag nog börja planera hur jag ska fira min födelsedag, det börjar ju närma sig! Imorgon är det 5 veckor kvar, det ska bli så skönt att bli 18! Ingen som kan säga "nej" längre! Men det kommer också kännas lite konstigt, man känner sig inte så liten längre, jag vill för alltid vara barn! Hehe nej då, men man känner sig så vuxen. Jag kommer i alla fall att vara lika barnslig hela livet, hur gammal jag än är. Åldern är bara en siffra.

Nästan lika bra som originalet, jag diggar dessa grabbar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0