Weg im Badezimmer!

Denna dag blev ingen vanlig dag, jag provade på att vara halvt döv. Imorse tappade jag nämligen bort kulan till min piercing i badrummet så jag fick gå omkring hela dagen med en öronpropp i örat så att inte staven åkte ur! Det var en bra lösning tyckte jag själv, men det var jobbigt att försöka hänga med när någon pratade.
Jag var förbi piercingstudion i två omgångar (första gången stängt. Fördrev tiden inne på DM istället, där hittade man godsaker såklart).
Heinz (piercaren) sa att huden var för svullen för att man skulle kunna sätta i en ny kula (för kort stav), så han tyckte istället att jag skulle gå två dagar med plåster på örat med endast staven i, ingen bra idé tyckte jag så jag ville hellre ha en helt ny stav med ny kula istället. Det kostade hela 150 spänn, dyrt! Men värt det istället för att hålla på och krångla utan kula.
Så nu är jag tillbaks på ruta ett, med en överdrivet lång stav igen.. Inte snyggt men det lönar sig i längden.



Införskaffade mig lite smink, den där foundationen är ruskigt bra..



Kommentarer
Postat av: helle

svar: åh okej! tack. nagelfrukterna var galet söta!

håller med dig, den där foundationen är verkligen grym! synd bara att dne tar slut så fort :/

:)

2010-05-05 @ 19:19:19
URL: http://gillarduost.blogg.se/
Postat av: Runa

Jag har också den där foundationen och jag älskar den verkligen =) Synd bara att den inte är så stor och ganska dyr ;)

2010-05-07 @ 17:50:59
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0