Nio veckor kvar...

Idag är det exakt nio veckor kvar innan jag lämnar Köln! Helt sjukt hur snabbt tiden går, jag har redan varit här i 9 månader! Jag längtar hem väldigt mycket men samtidigt inte, kommer ju att sakna så många personer och saker här. Men samtidigt saknar jag ju min familj och alla vännerna där hemma så otroligt mycket!
Jag är så himla glad att jag har gjort ett utbytesår här, nu pratar jag helt flytande tyska - älskar't! Har knappt någon accent enligt många personer, det känns riktigt bra! Jag kommer aldrig att ångra året här, för det har gett mig så otroligt mycket.
För den under 18 som läser detta: Gör utbytesår om du får chansen!!

Övrigt om denna dag:
Helt slut i kropp & hjärna... Hade handboll igår och idag var det som vanligt idrott i skolan. Ska försöka samla ihop lite energi till handbollsträningen ikväll, orkar egentligen inte gå men jag tänker släpa mig dit ändå. Dock kommer det kanske bli lite tråk eftersom vi ska prata med vår tränare, eftersom vårt lag inte riktigt kommer överens med honom, eller något sånt. Vet inte riktigt... P A L L A ;)

Kommentarer
Postat av: mimmi

tack så jättemycket, så snäll du är :)

2010-05-19 @ 19:12:38
URL: http://mimmilassen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0