Regn&rusk

Vad skulle kunna passa bättre än den rubriken? USCH säger jag bara!
Det har regnat hela dagen och inte lite heller, utan rejält. Mina converse och stövletter är dyngsura, jippi..
Jag åkte hem hela två omgångar idag ifrån skolan eftersom jag hade håltimmar. Kläderna blev väldigt blöta mellan alla gånger som jag åkte fram och tillbaka... Egentligen lönar det sig inte med tanke på att en tur fram och tillbaka är samanlagt 60 min, men det är bättre än att sitta i skolan och glo in i väggen. Skolan idag var riktigt boring förutom idrotten sista lektionen (idrott är ju alltid kul).

På kvällsingen tränade jag handboll, alltid kul att kasta boll men idag gick det riktigt dåligt, jag var helt seg, kastade och fångade bollen dåligt och knät gjorde lite ont... BORING!

Nu ska jag gå och sova, ska göra't läääänge eftersom vi är lediga imorgon, så härligt! Ska åka till stan imorgon och träffa min favorit-utbytesstudent Rafael ifrån Brasilien, det blir nog för sista gången eftersom han åker hem till Brasilien på tisdag nästa vecka. Jag är lite arg/ledsen för att jag inte hunnit träffa honom oftare, nu kommer vi kanske aldrig mer se varandra! I alla fall inte på flera år... Men någon gång i framtiden, inom ca. fem år så ska jag ha åkt en sväng till Brasilien! Det är mitt mål, hoppas att jag kan uppfylla det.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0