The Last Song

Var och såg The Last Song igår med Katrin och Martina, riktigt sorlig film måste jag säga, jag tror knappast att någon i hela salongen kunde hålla tårarna tillbaka. Dock var många situationer väldigt förutsägbara och en del skådespelare var kassa. Trots det var filmen rätt bra ändå.
Idag har jag slappat en hel del, men också tränat, åkte inlines en stund. På eftermiddagen hängde jag med värdmamman och två av värdsystrarna till en loppis. Jag köpte inget, men hittade en supersöt väska och en snygg ring. Det fanns allt möjligt, men inte mycket som intresserade mig. På söndag ska jag till en annan marknad, hoppas att jag hittar något roligt där. Man måste nog vara där rätt tidigt innan alla bra grejor hinner ta slut.
Nu ska jag sussa, god natt!

Kommentarer
Postat av: AB PW

jaafy ! den måster ju gå av !

2010-05-14 @ 11:44:23
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0