Trög mobil...

Dagens i-landsproblem:
Mobilen börjar gå sönder...

Ja, alla har vi våra problem, stora som små... Mobilfanskapet vill alltmer sällan samarbeta, det går knappt att ladda batteriet längre eftersom det på något sätt är trasigt där man stoppar in sladden. Kanske dags att skaffa ny? Men jag tycker att den borde hålla i mer än 1,5 år ändå. Eller hur är det egentligen med dagens produkter? Jag tycker att kvaliteten på nya saker blir sämre och sämre med åren. Världen var kanske bättre förr?

Nog om problem!
Idag har jag varit duktig och grovstädat mitt rum, det blev riktigt fräscht! Sen tog jag en 50-minuters joggingtur, skönt!

Nu ska jag plugga lite biologi och sen sussa, god natt allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0