Skattkammaren

Jäklar vilken skattkammare vår utklädeslåda vidade sig att vara! Jag hittade en del fina grejor igår som man faktiskt kan använda till vardags, bl.a. en as snygg och ovanlig jacka! Se bilder nedan.. Vi hittade även peruker och annat skit.
Igår var mina två bästa tjejor hemma hos mig och vi glodde på Idol och fjollade oss. Det var inte riktigt min turdag kan man säga, jag hade sönder soffan, fick varken igång DVD:n eller boxen, råkade dra på stereoanläggningen mitt i natten så att det dånade i hela huset, ramlade och krossade glas i trappen och allt vad det nu var... usch!
Denna dag blev i alla fall bättre, har städat och krattat löv hela dagen. Häääärliga höst! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0