Glassplitter överallt..

Haaj..
Igår var jag ute och jobbade. Fick utbilda en tjej till vimmelfotograf, så min uppgift var att coacha henne och sedan se till att hon tog bra bilder. Lät henne fota nästan hela tiden, så jag bara chillade den största tiden. Som tur var så kunde hon ta hyfsat bra bilder, så jag behövde inte gnälla och lära henne :)

Idag har jag inte varit på så bra humör eftersom det inte gick att skicka gårdagens bilder till chefen, plus att vår hund hade sönder glasrutan på vår bil, jippi! Fick plocka glas ett bra tag.. :/

Ikväll är det kulturnatten och såklart ska det firas! Men HUR vet jag däremot inte. Ska kanske fota en timme på BJ och sedan kanske festa resten av kvällen där. Får se vad som händer. Ska göra mig i ordning nu och dra till stan och se en eldshow med mamma och bror.

Ha en härlig kulturnatt!



Niklas envisades om att fota mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0