Kulturnatten & Saluhallen

Någon uppsalabo som firade kulturnatten på kulturellt vis igår? Jag gick själv till botaniska trädgården och såg en eldshow, as tufft! Gick sen och träffade folk och gick till framfickan och chillade innan det var dags att dra ut och fota. Det blev endast en timmes jobb på Saluhallen, men fina bilder blev det! Det var väldans bra drag på där så det var riktigt kul att fota. Synd att de flesta av mina kära vänner är under 20, för när jag fotar på t.ex. BJ eller Saluhallen så är det inte så många där som jag känner, lite tråk... Men det är bättre drag där än på Kalas, så det är ju klart man vill dit! Bättre fest = bättre bilder

Idag har jag sovit bort halva dagen, städat bort bombnedslaget i mitt rum och cyklat en runda med hunden. Alltså blev det en slappardag. Nu på kvällsingen måste jag göra läxa plus presentationer i två olika ämnen, boring...



Igår på Saluhallen, Niklas tog kameran som vanligt...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Varför ser bilderna typ målade ut ?? :S när man kollar på vimmelbilderna..

2010-09-13 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0