Tyskt besök

Tjopp!
Förra veckan var jag jävligt upptagen så det blev inget bloggande. Min kära tysk kom över till Sverige i onsdags förra veckan och stannade hos mig fram till söndagen, helt underbara dagar! Jag visade honom bl.a. Stockholm och Uppsala.
Fan att han ska bo så långt bort, jag är ju dökär i den grabben!


Älskar dig




Idag fick jag reda på att jag får åka med till Thailand den 26 oktober i två veckor på utbyte med skolan, gööött!! Jag pratade med den ansvarige igår och fick idag beskedet att jag kan åka med, fy så glad jag blev! Dock kom det lite som en chock att resan är nu i oktober, jag trodde den var någon gång på vårterminen eller till och med nästa hösttermin! Jag hoppar alltså in istället för en annan tjej som avbokat, tur jag hade!
Glädjechocken nr. 2 kom när jag fick höra att min bästa killkompis ska åka med (vilket jag egentligen visste men hade glömt bort).
Nu gäller det bara att spara pengar! Pepp pepp


Jag & brorsan i Thailand 2007


 

Fan va härlig denna dag blev...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0