Städ, joggingtur och BBQ

Det blev i alla fall lite träning idag som tur var! Jag städade rummet sen stack jag ut i minst en halvtimme och joggade, det kändes riktigt skönt! Jag hann dock inte in till stan för att köpa väskan, så det får jag göra imorgon istället.
Det var många nya ansikten som man stötte på idag när vi hade gäster och BBQ hemma i vårt hus. Vi drog fram kubb och spelade flera omgångar med olika lag för varje omgång, det var väldigt kul!
Jag och småsyskonen såg Ice Age 2 på tyska med engelsk text. Sid hade rätt bra röst på tyska också, men bäst är ändå svenska rösten Robert Gustavsson!
Jag ska snart gå och lägga mig. Nya lakan och nystädat rum, så härligt!


Nya skorna, sjukt sköna!


Kommentarer
Postat av: Linda

är det Gustavsson som Sid ? :P det visste jag inte ;) hahaha

men han är ju fett skön ! :D

2009-08-30 @ 17:25:45
URL: http://lindageriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0