Überraschungsparty

Hej allesammans! Igår kväll hade vi överraskningsfest för Esther, en klasskompis. Det var kul, men det kunde ha varit lite roligare om alla var lite mer "tillsammans", alla var utspridda i hela huset för att Esther och henner flirt skulle få en ensam stund. Alla ville nämligen att de ska ta "första steget" och pussas, eftersom de gått omkring ett bra tag nu och gillat varandra men inte vågat göra något!
Vi lämnade dem i soffan i vardagsrummet och där stannade de resten av kvällen, grabben med Esther i famnen, och pratade. Vi andra smög fram och kikade runt något hörn ibland, men ingen såg någon puss. Jag drog hem strax efter 23.00 och om det hände något mellan dem efter det har jag inte hört något om, men jag hoppas! :)
Imorse blev det gemensam frukost med familjen eftersom min värdpappa Ulrich fyller 53 idag! Utöver den vanliga frukosten så serverades det en mumsig tårta! Smaskens!
Vi åt sedan lunch med familjen plus Ulrichs mamma och Gabis väninna. Kinamat var det som gällde och efteråt gick jag, Gabi, Martina och Kristina ut på lång promenad med hunden Luna. Jag plockade upp fyra söta kottar på vägen hem. Jag ska leka kreativ och göra en kott-dekoration och hänga i mitt rum! :D

Kommentarer
Postat av: mickan

Sv: ja, det blir liksom både skönt men jobbigt. Tack!<3

2009-10-04 @ 18:04:41
URL: http://morethanthat.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0