Dagens eko

Skönt med en kort liten sovmorgon imorse, det behövdes! Jag har haft ont i hela kroppen idag, träningsvärk... Och så fick man ont i halsen med, har inte haft det på säkert flera år! Är sällan sjuk som tur är.
Kvällen blev chill, jag bakade supergoda muffins och pratade med min familj hemma i Sverige på telefon i en timme, det var riktigt kul! Jag vet inte riktigt när jag snackade med dem sist, men jag tror att det var på julafton. Mammas kommentar var passande när jag berättade att min telefon ekade allt som jag sa: "Dagens eko" :) Man får väl googla om man inte fattar den lilla ironin.... (ni utländska som använder google translate förstår nog inte)
Nu måste jag fan sova, men måste först läsa ut en bok som ska vara klar imorgon....oops! Hoppas att halsen är bättre tills imorgon...
Kramar till alla góa där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0