Idrott i schemat igen!

Idag blir det en kortis, har ingen lust för annat än att sova just nu. Trots mardrömmen som jag hade i natt... Usch så hemsk den var! Jag drömde att jag och en man (ca. 25+, alltså ingen pojke) var kära i varandra. Jobbigt nog så var han av någon anledning tvungen att döda mig för att kunna använda min hud (från HELA kroppen) till något. Det var ruskigt obehagligt att ha den känslan, att någon vill döda en! Speciellt någon som man är kär i. Han ville verkligen flå skinnet av mig men samtidigt inte.... Min hud var tydligen värdefull.
Uuuuusch! Skönt att det bara var en dröm! Vi får se vad denna natt har att bjuda på i drömvärlden.
Idag blev det ett litet annorlunda schema för mig. Jag hade skola 8.00-16.00 istället för 11.30-13.25 som jag har haft de senaste 2 månaderna. Det har gått bort så många lektioner så att jag haft en massa håltimmar de andra veckorna, riktigt skönt! Men nu har de satt in nya lärare i de lektioner som det fattas. Kul att ha idrott igen efter tre månaders uppehåll pga. håltimmarna. Idrott är nog mitt favoritämne om inte konst.
Aja slutbabblat för ikväll! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0