Karneval!!!!

Äntligen börjar efterlängtade KARNEVAl imorgon här i Köln! Jag har ikväll gjort klart min outfit, det kommer nog se rätt bra ut! Inte så värst spexat, men det duger. Jag kommer kanske inte blogga så mycket fram tills karneval är slut, alltså på tisdag nästa vecka. Det kommer troligtvis att bli en jäkla massa firande så jag får se om det blir någon tid över till bloggen. Jag antar att detta kommer bli ett par sjukt roliga och intensiva dagar!
Önska mig lycka till med karneval, så att det inte händer mig en olycka mitt i kaoset! Man kan ju aldrig veta med allt det där skräpet som gatorna fylls med under festdagarna, sjukligt mycket krossat glas m.m!
Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0