Vårkänslor!

Idag kan jag skryta med att vi här i Köln har 11 plusgrader, slå det ni, svenskar! :D
Jag är lycklig idag. Jag hade skola 10.00-14.15, det är skönt väder och jag ska snart åka in till stan och träffa min schatz! :D Woohoo!
Vi ska nog ta en promenad till en park i stan och sen kanske käka på restaurang, myspys. Man måste njuta av tiden eftersom vi sällan ses!
Ha det gött allesammans :)


Schatz = älskling
(jag vet att några av er läsare är intresserade av tyska/Tyskland, här får ni lära er lite) :)


Kommentarer
Postat av: Eja

11 plusgrader? :O Fan va härligt, själv hade man -29 som mest, men å andra sidan så har jag sportlov så jag kan stanna inne och slippa kylan ;P hehe

2010-02-23 @ 16:51:40
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0