Onsdag

Inatt fick man mycket sömn eftersom skolan började 11.30!
Snön som kom igår låg fortfarande kvar imorse, jag vet inte om den fortfarande ligger kvar eftersom jag inte lämnat skolan än. Jag sitter och väntar med Sara på att hennes buss ska gå, sen ska jag dra och träna på Friskis & Svettis som vanligt.
Sen ska jag läsa "systrar i jeans" på engelska och skriva läslogg om den, plugga matte och skriva en annan engelska uppgift. Usch, mycket att göra nu känns det som.
På fredag vet jag inte vad jag ska göra, men hoppas att det blir något kul endå. Jag ska nog klippa mig i veckan, för det behövs! Jag måste också komma på något jag kan klä ut mig till på "27-timmars" i helgen! Temat är superhjälte eller superskurk.
Nu ska jag leta efter läxpapper i skåpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0