Öland

Nu ligger jag i värmen under täcket och skriver med lite folk på msn. Vi kom till öland i lördags och vädret har sen dess varit halvtråkigt. Det har varit ganska så mulet men vi har ändå fått lite sol på oss ibland. Igår tog jag en liten joggingrunda. Jag hittade världens mysigaste lilla strand på hemvägen därifrån. Jag satte mig där en stund tills pulsen minskat och njöt av solnedgången.
Idag var vi tjejer en sväng i stan medan grabbarna drog till en cykelbana och cyklade. Det var lillebrors 15-årsdag idag så vi åt buffé på en härlig restaurang med livemusik, riktigt gott!
Vi spelade kubb och åt efterrätt sen. Jag lärde Sandra att rita skuggor och så målade jag lite med akvarellfärger, det blev dock inte så värst bra tyckte jag..
Nu ska jag försöka sova lite, god natt!

10 dagar kvar i sverige....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0