Packning pågår

Igår blev det middag på Dragon Palace med Erik, Agnes, Amanda, Evelina, Patrik och Sofie. Jag tog "fyra små rätter" med efterrätt. Det satt fint det! Oturligt nog så skulle de stänga vid 10, så det blev lite knappt om tid..
Agnes sov över hos mig. För mysighetens skull så delade vi täcke, men det gick inte så värst bra... Jag vaknade en gång med iskalla fötter, då hade Agnes snott mesta delen av täcket! Och när jag vaknade nästa gång så hade vi vänt täcket med långsidan upp! Haha, alltid lika kul att sova brevid Agnes!
Åkte in en stund till stan för att gjuta ilägg till skorna, sen har jag inte gjort mycket mer. Har börjat packat till Tyskland... Får nog plats med allt i en enda väska. Hoppas att det inte blir övervikt, men det tror jag att det kommer bli.
Ska snart sussa, får se vad man hittar på imorgon!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0