Måndag

Fan va jag INTE gillar måndagar... Man är så satans trött och orkar inte jobba. Jag höll på att somna hela tiden i början av våran 1,5 tim långa mattelektion, sjukt att de placerar matte i slutet av dagen, då man absolut inte kan räkna!
Aja i alla fall så klarade jag mig igenom dagen utan större problem, förutom att päronen hittade en tom spritflaska i mitt rum, det var klantigt av mig, men jag måste fan ta mig i kragen nu, kan inte ställa till det igen för då kan jag riskera min tysklandsresa i slutet av sommaren! Jag fick ju ett antagningsbrev från skolan i Tyskland idag som sa att jag kommit in på skolan! Jag är så glad! Nu är det bara försäkringen och snacka med syo kvar att göra, sen är det klart för avfärd! :D Tyvärr mina kära vänner så lämnar jag er i ca 10 månader, men det får ni stå ut med, man måste ju kunna sakna varandra också, det är då man uppskattar varandra som mest!
Jag var på stan idag efter skolan och hittade lite fina saker, visar på bild nedan, nu ska jag sova!
God natt allesammans! :)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0