Sjuk :(

Varför ska man behöva bli sjuk?! Det är så tråkigt att bara sitta hemma och inte göra något. Det enda positiva är att man kan sova länge, jag sov till 10.40 idag, skönt! Men alla andra är i skolan och träffar varandra, det är faktiskt kul att vara i skolan eftersom man har så roliga klasskompisar (inte alla, men några).
Imorse när jag vaknade så pratade och hostade jag som en hes tupp, hoppas att jag blir mer frisk tills imorgon!
Jag berättade inte om igår heller, jag gick ner på stan och mötte Ninnie och Elena av en ren slump, vi satte oss på Wayne's och de fikade och jag gjorde dem sällskap i väntan på att Martin skulle komma till stan. När Martin kom så gick vi till Café 018 och tog en liten fika. Vi satt och pratade om allt möjligt där på cafét i 2,5 tim innan vi pallade oss iväg till bussen. Det var väldigt trevligt! Vi har inte träffats på ett helt år och nu tyckte vi att det var dags! :)
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0