Andra jobbveckan!

Nu är jag inne på min andra och sista vecka på sommarjobbet. Idag blev det mycket slit och övertid. Efter lunchen så drog jag och pappa iväg till Expresservice och sorterade värmepumpar och massa stora supertunga saker. Det var sjukt krävande och efteråt ville jag bara lägga mig ner på backen och sova. Jag förstår varför min pappa tränar så sällan, hans jobb är ju som rena gymmet!
Tyvärr så var det inte slut på allt slit efter det utan då skulle man tillbaka och jobba en timme i övertid och sedan dra iväg till mormor och morfars hus där vi har ställt en massa flyttlådor och saker. Alla de flyttlådorna skulle vi packa in i bilen och ta med hem, snacka om att man var slut efter det!
Som belöning för allt slit och släp så la jag mig i badkaret med chokladskum! Supermysigt! Dock saknar jag badkar med bubblor, som vi hade i förra huset.
Nu har jag precis druckit lite te, målat med akvarell och skissat en bild. Jag kan visa akvarellbilden jag gjorde, den ska likna bloggerskan Kenza, men blev inte så lik.. Den blev sne! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0