Fika på stan med favoriten<3

Idag blev det stan med Agnes. Jag köpte en fin Van Gogh-inspirerad bok som jag ska ha som dagbok i Tyskland och små tyska flaggor till avskedsfesten imorgon! Efter stadsrundan så satte vi oss på Linnécafét och fikade. Jag åt en stor klassisk Linnébulle och Agnes åt en macka. Linnébullarna där är så sjukt goda!
Hemma har jag fixat lite inför avskedsfesten. Jag har ställt fram bord och dukat upp. Det blir en tidig avskedsfest, men det är pga. att jag ville ha med min käre Gustaf på festen, och han drar nämligen iväg till Boden på söndag och gör lumpen så därför blir festen av tre veckor innan min avfärd. Jag hoppas verkligen att det blir kul imorgon! Hoppas att alla tar med sig ett glatt humör! :D
Nu måste jag sova om jag ska orka ta mig upp och städa hela huset imorgon!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0