flytt

Nu har vi flyttat saker hela dagen och det har ju gett resultat. Nu är kanske hälften av flytt-jobbet är klart. Jag har plockat ur hela mitt gamla rum, kvar finns bara sängen och en isärplockad garderob. Jag hann plocka upp nästan allt ur flyttlådorna och "sortera" in i nya rummet. Jag hann lägga in kläder i garderoben, sätta upp lite saker på väggarna m.m. Ingen annan i familjen orkade fixa sitt rum, men jag har längtat så mycket efter att få ett nytt rum, så jag har nästan allt upplockat och klart redan! :P
Såg nyss slutet av Armageddon och drack en kopp te till det, myspys! Ikväll är sista natten som jag kommer sova här i mitt gamla rum, för imorgon natt tänker jag sova i det nya huset!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Den filmen är ju helt underbar! gråter typ varje gång :O

Måste få se ditt nya rum nu under sommaren! :D

2009-07-02 @ 00:56:44
URL: http://lindageriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0