Flyttar!!

Äntligen får man tillträde till nya huset som vi nu ska flytta in i! Jag hade tidigare glömt hur rummet som jag skulle få, ser ut. Jag blev så glad när jag fick se rummet! Det är perfekt för mig! Inte så fina tapeter och sånt men det ska jag fixa. Och just nu så luktar inte huset så gott pga. att förra ägaren rökte inomhus, men den lukten tar vi bort sen.
Imorgon eller i övermorgon flyttar vi in helt. Det ska bli så kul! Det jobbiga är ju bara att bära dit alla saker, suck... Men sånt får man tåla!
Igår var det poolparty hos Agnes. Vi hade jättekul och badade och grillade. Stackars Affe ramlade när han skulle klättra upp på staketet för att hoppa ner i poolen. Han fick lite skrapsår och blåmärken.
Jag sov sedan kvar hos Agnes, vi såg på bl.a. High School Musical och Tank Girl till klockan 3.00. Imorse vaknade man upp kallsvettig och jättevarm, visste inte vad jag skulle ta mig till! Det kändes som om jag hade feber. Sen blev det ingen frukost, utan lunch istället eftersom klockan var 11.30.
Aja, nu ska jag packa i lite mer saker i bilen och kärran.
See ya!

 
Mitt nya rum med blå väggar och egen uteplats! :D

Kommentarer
Postat av: Åsa i Skuttunge

ska ni flytta långt...?

2009-07-01 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0