God morgon!

Att vakna  till solljus är underbart, men solen nu på morgonen har inte velat visa sig helt. Man får väl hoppas på fint väder idag! Jag åt nyss en god frukost och läste tidningen. Jag har börjat lessna på att läsa A-delen i tidningen, för den innehåller mestadels tråkigheter som att någon blivit mördad, krockat med bil m.m. Man blir bara deprimerad av sånt! B-delen är mycket roligare! Där står det oftast om roliga saker som t.ex. konst.
Jag hade olika konstiga drömmar inatt. Jag drömde bl.a. att det regnade stora brödbitar/riskakor.... Det måste ha kommit från filmen "Bedtime stories" som jag, Julia och Agnes såg igår, där det regnade tuggummikulor. Och att drömma om att kunna kissa rakt fram vet jag inte vad jag fått ifrån!
Nu ska jag cykla ner till vårt gamla hus som vi håller på att flytta ut ur. Jag måste hjälpa päronen att plocka ur saker därifrån.
Trevlig dag!

 
Bilder ifrån första frukosten i det nya huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0