Tyskar på besök!

Jobb som vanligt på dagen. Lunchade på Mariannes, det blev kebabtallrik.... Mums, man känner sig så nyttig...!
Ikväll kom Martina över med hela sin familj hem till oss, det var superkul och trevligt! Nu längtar jag ännu mer tills jag åker ner och bor hos dem ett år!! Vi spelade kubb (det som Martina fick i present av oss när hon åkte hem till Tyskland), killarna vann tyvärr över oss tjejer...
Vi åt middag och efterrätt. Vi tog också en sväng ner till badet och badade lite. Det var inte så värst varmt i vattnet, men vi simmade ut till hopptornet. Jag och lillbrorsan gjorde tillsammans världens tabbe och sprang det snabbaste vi kunde ner i vattnet och upp på bryggan (som var superhal) och ramlade nästan samtidigt och gled. Det gjorde väldigt ont i armbågarna men mest på rumpan...Aj aj!! Har fått skrapmärken och blåmärken nu...
Det ska bli så skönt att få sova ut imorgon. Jag har ju gått upp 5.00 och 6.00 varje dag de senaste två veckorna för att jobba. Nu ska jag vara hemma och chilla i 2,5 vecka för att sedan åka till Öland i en vecka! Det ska bli kul!
Nu måste jag sova, mår konstigt!
Godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0