Dålig på att skriva

Som jag nämnt så många gånger tidigare så är jag dålig på att uppdatera mig om saker och ting. Det händer bara så himla mycket nu. Helt fullproppat schema hela tiden.
I torsdags var vi lediga från skolan och jag gjorde inte så mycket när jag var hemma. Det jag gjorde var att rita, måla och hänga tvätten. Supertråkigt! Och vädret gjorde att man inte fick någon lust till att gå ut heller. Lite senare drog jag in till stan där elen i hela stan hade gått. Jag och Calle satte oss på Linnécafét och fikade lite. Jag visade honom en teckning som jag ritat oss på (se bild nedan).
På kvällen däremot blev det födelsedagsmiddag hos Eve för henne och Patrik som fyllde år nu i veckan, grattis i efterskott till dem! Det var rätt kul på middagen. Vi lekte lite med Eves hand- och fotglovar som hon fick utav Mikaela och Erik, åt middag och efterrätt och sen såg vi på film.
Igår (fredag) hade jag absolut inget att göra. Alla firade studenterna men jag visste ingen speciell som jag kunde vara med och fira så jag sket i att dra till stan. Det var tråkigt väder så man kunde ju inte göra så mycket heller så jag var inne och städade huset, speciellt mitt eget rum. Jag möblerade om i mitt rum med och rensade ur lite, det behövdes!
Imorse drog vi tidigt ner till Norrköping och gick på Kolmården. Perfekt dag att göra det eftersom vädret tillät djuren att vara ute! Vi såg en delfinshow i delfinarium, sjukt fint! Det gick dock inte att få några bra bilder, det var mindre kul.
På vägen hem därifrån lämnade vi av Martina hos Malin och hennes värdfamilj. De skulle tydligen ha fest där, synd att man inte fick vara med ;)
Danmark-Sverige var ju inge vidare kul att se på heller... Av alla de chanser Sverige fick, så träffade de INGET! Fattar inte!
Aja, nu pallar jag inte skriva mer. Det är ju en dag imorgon med! Ska till Gröna Lund med konfaledarna imorgon, ska bli så kul! Ska prova nya Insane. Hoppas att den är så kul som den ser ut!
God natt!





Kommentarer
Postat av: emmalundin

har du ritat det där själv? :O

2009-06-19 @ 22:54:06
URL: http://emmalundins.blogg.se/
Postat av: Emmy

Japp, har ritat den själv!

2009-06-30 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0