Dags att blogga igen då...

Alexandra har sovit hos mig hela helgen, mysigt :) Det har hänt så mycket i helgen, orkar inte nämna allt men några saker iaf.
I fredags efter skolan så drog jag ner på stan med några kompisar på stan och åt tjockismat på Jalla. På kvällen åkte jag och Alex till Henke på fest, men den festen var ju ingen höjdare om man ska uttrycka sig milt. Igår jobbade jag och under tiden så var alex med Emelie på stan. Sen gick jag med dom på stan en stund innan vi drog hem. Jag färgade håret och så drog jag och alex in på middag med familjen hos farmor och farfar, fast jag och alex missade bussen in men lyckades få skjuts in av Jocke (Tack Jocke!!!), jättesnällt :) Väl inne i stan så åt vi god mat och såg sen på Melodifestivalen. Jag tycker nog inte riktigt att rätt låt vann, men vet inte vilken som annars skulle vinna, typ Agnes låt eller någon annan. Det blev ingen fest i storvreta för min och alex del, det blev så sent hos farmor och vi skulle ju till kyrkan imorse. Så vi drog hem och sov istället.
Imorse drog vi som sagt till kyrkan på ungdomsmässa. Vi gick amatör-catwalk i kyrkan med rättvistmärkta kläder och saker, det var roligt och lite spontant! Efter det så drog jag hem och städade huset inför visningen som vi sedan hade. Det var fem familjer här och tittade varav tre verkade intresserade! Jag drog sedan till stan och kollade runt lite innan jag mötte Martin som jag gick och fikade på Linnécafét med, mysigt :)
Nu står jag framför datan och lyssnar på massa musik, precis nu så spelas "Enya - Watermark", så himla härlig och harmonisk! Jag pratar med Gustaf på msn också, trevligt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0