Söndag på gränby

Över helgen så har min kära syster varit hemma, det har varit kul eftersom man så sällan träffar henne nu när hon bor och pluggar i Stockholm! Inatt sov hon i min megasäng och snodde täcket av mig hela tiden, det blev ju kallt men det var väl värt att lida en natt, eftersom man sällan är med henne. Vi låg och snackade i en timme innan vi till slut somnade, sen vaknade jag vid 12.15 och trodde den bara var 11.15. Hade ju inte ställt om klockan till sommartid.
Vi drog med familjen (minus pappa) till gränby där jag inte varit sen innan de började bygga om. Det var väldigt fint och ganska så stort. Jag hittade ett linne och en sjal på JC, tvekade lite på att köpa röda konverse. Provade såna för första gången idag, rätt snygga. Ska man satsa på såna till våren?
Nu gör jag inte så mycket, laddade precis upp lite bilder på bdb som Ida tagit på mig med sin nya Nikon D60. Den var väldigt bra, och jag är glad för hennes skull att hon äntligen skaffat en bra kamera som hon så länge drömt om!
Mina jobbinsatser denna månad har gjort att nästa lön går på 1840 kr! Jippi! Igår var det mycket att städa så det blev åtta timmar. Det var ju barnklädesloppis igår på vandrarhemmet så det var ju mycket folk där!
Bilderna visar mitt nya linne, min nya sjal och sen mitt poserande framför syrrans nya kamera! Haha

    


Kommentarer
Postat av: emilia

söt du är emmy! :D <3

2009-04-20 @ 22:58:54
URL: http://ememz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0