Städdag

Idag var jag ledig och så blev vårt hus fotat eftersom vi ska lägga ut annons och sälja det, innan det skulle ske så var jag igång och städade i 3 timmar, lite drygt men det gav resultat! Det blev hur fint som helst, visste inte att vårat hus kunde bli så fint om man bara plockade undan lite saker och gjorde rent!
Efter det så drog jag till sara där vi glodde på tv, käkade och garvade åt dåliga skämt (min och saras humor).... Sen drog vi ner på stan en sväng och fikade på Wayne´s innan de stängde vid 20.00, det var trevlans! Vi traskade omkring lite på gatorna i stan och pratade om allt möjligt innan vi drog hem.
Nu ska jag inte göra mkt mer än ladda upp videoklipp på youtube från helgen sen gå och duscha, snacka med Linde i tel sen sova.
puss!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0