Tisdagen

Idag har det väl inte hänt så värst mycket. Skolan var ju som vanligt, fick se mitt lilla ögongodis en enda gång idag, mums! Han är så fin :) Men jag måste sluta hoppas såhär mycket som jag alltid gör när jag har en kille på span. Han kanske inte är något att ha, jag kanske märker det sen om jag lär känna honom, men just nu så är han bara fööör sööt! :)
Det var skönt att äta med en HEL tand idag! Hoppas att jag inte råkar äta upp den nya lagningen också! Haha
Sen några timmar efter att skolan slutat så var det fotbollsträning, det var väl inte lika kul som vanligt eftersom knät krånglat så jag fick låta bli att göra ben-övningarna.
Men nu ska jag nog dra och sova! Puss hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0