Fredag

Hello! Imorse råkade jag missa ett viktigt läxförhör som vi skulle ha 8.30, då jag fortfarande låg och sov! Vi hade ett annorlunda schema idag. Ingen av mina ordinarie lektioner var fullständiga. Det blev ingen svenska, samhällen blev ett kort förhör om EU och EMU, matten fick jag gå en halvtimme tidigare ifrån för att göra förhöret om EU och EMU och till sist hade vi geografi utan lärare, jobbade på egen hand! Men vi slutade 1,5 tim tidigare som tur var!
Efter skolan så drog jag och min käre vän Erik ner på stan och kollade lite inne på en skiv-/dvdaffär. Han köpte två cd-skivor. Vi fick sällskap av Calle, Jonte och Akib. Vi gick omkring utan mål på stan, vi hamnade till slut vid ån. Jonte gjorde illa sig och hade småsår överallt, stackars liten! Haha
Sen drog jag till skuttunge kyrka där det var konfarepetition! Det var kul! När jag kom hem därifrån så hade farmor och farfar hittat hem till oss också. De ska sova kvar här medans päronen är nere i Lund och springer lundaloppet i helgen, hoppas det går bra för dem! Vi har sett på Talang, det var inte sådär jätteskoj denna gång. Sen badade jag badkar med levande ljus, as mysigt! :D
Nu ska jag snart sova, för imorgon är det fullt ös hela dagen!! Jobba hela dagen sen grillkväll här hemma på kvällen, kommer bli kuul! :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0