Onsdag

Ååh vi har sjukt mycket att göra nu den sista tiden innan skolan slutar! Fuuuck!
Aja, nu ska jag sluta gnälla om det och berätta lite om dagen istället. Skolan var helt okej idag igen, vi hade idrott imorse och jag gjorde illa foten lite, det var väl det enda dåliga med dagen (förutom pressen från skolan). Efter skolan så tänkte jag gå och gymma lite på friskis men istället så fastnade jag inne på donken med calle, patan, simon, pavek, jonte och några fler! Där satt vi och babblade om lite allt möjligt tills det var dags att åka iväg på konfarep. i Skuttunge kyrka. Det var väldigt kul! Jag ska få läsa en text på söndag när det är konfirmation, kul!!
Efter det så har jag inte gjort så mycket, bara chillat här hemma. Ska egentligen plugga med en massa jävla saker men jag pallar inte. Jag skrev lite på min Amazonas-uppsats men kom inte så värst långt. Har som sagt massor av saker att göra, kan ge lite exempel här:
Imorgon: Engelska nationella
Fredag: läxförhör samhäll
Måndag: muntligt anförande på SV (skolmassakern i columbine), uppsats NV 5 sid text (Amazonas regnskog) och tyskaglosor, booktalk engelska (hinna läsa ut en hel bok tills dess, har knappt börjat)!!
Ja, det är mycket mer än så och kommer inte palla trycket.... :( Kan inte lägga upp planering över allt arbete heller! Hjälp mig!!!
Godnatt nu pallar jag inte tänka mer!

Kommentarer
Postat av: calle

nu har jag, kanske inte hjälpt, men iaf stöttat dig lite :)

2009-05-11 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0