Döda människor

Wohoo! Vi drar snart in till stan och går på Körperwelten! Det är en utställning som just nu är här i Köln, där det ställs ut riktiga människokroppar! Det är alltså konserverade lik som är uppställda i olika positioner så man kan se hur musklerna och allt inuti ser ut. Jag vet att alla inte tycker som mig och det accepterar jag, men själv tycker jag att det är fascinerande hur kroppen är uppbyggd och hur allting hänger ihop. Såklart kommer det ju kännas rätt läskigt att gå omkring bland riktiga lik, men det får man tåla. De kommer ju liksom inte bita mig! Jag har aldrig sett döda människor förut, jag undrar hur jag kommer att reagera. Jag ska dit med min värdmamma och några av värdsyskonen plus Edvin (en annan utbytesstudent).
Jag uppdaterar mer sen om hur det var!
Hej hå!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: hahahah såklart :P

2009-11-21 @ 14:58:43
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

hahahah mums =P

2009-11-21 @ 23:17:20
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0