Slapparsöndag

Vilken skön slappardag det blev idag. Har inte ens gått utanför huset, haha! Jag hade ingen huvudvärk imorse som tur var, det berodde på att jag inatt lät bli att vrida på elementet som jag annars brukar göra, men Gabi tipsade mig om att vrida ner värmen och sova med öppet fönster istället, det funkade ju prima!
Jag tvättade klänningen till min gamla nalle som varit med mig hela livet sen jag döptes, klänningen var supersmutsig eftersom jag inte tvättat den på flera år, haha! Det är ju lixom sånt man inte tänker på annars. Jag bytte lakan, lockade håret, kollade lite på internet och sen på eftermiddagen kom älskling hit. Han stannade länge. Jag blir bara mer och mer kär, underbart!<3
Godnattsingen på allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0