tips om bra blogg?

Som många kanske vet så har jag alldeles för mycket fritid här nere i Tyskland eftersom jag inte är tvungen att göra läxorna (jag gör litegrann när jag känner för) eftersom jag inte får några betyg (måste ändå gå om hela året i Sverige nästa år). Så jag kollar runt mycket på internet och läser bloggar. Jag tänkte kolla med er läsare om ni kan tipsa om bra bloggar? Och då menar jag BRA, vill inte ha kommentarer som "kolla MIN blogg, den är bäst!", sånt är bara uttjatat och boooring. Jag läser gärna foto- och konstbloggar!
Någon som har tips?


Kommentarer
Postat av: fanny z :)

hana-pee, http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/author/hanapee/ :)

2009-11-29 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0