Handbollsmatch & BBQ

Igår efter skolan sov jag en stund innan vi hade handbollsträning. Jag var så himla trött och det var så skönt att sova! Träningen var rolig som vanligt, men jag hoppas att jag snart lär mig de där "tre stegen"... Jag vill såklart kunna spela lika snyggt som de duktiga tjejerna! Som tur är jag inte sämst ändå!
På kvällen var jag med Rike och Jana och satt och snackade, det var kul!
Idag var jag och såg mitt handbollslag spela match, andra matchen av denna säsong, och de vann! De vann endast en match förra säsongen, så de var superglada över vinsten!
Efteråt hade vi BBQ hemma hos vår tränare Helmut. Det var kul, trots att endast 5 personer ville spela kubb. Vi spelade flera omgångar och de som spelade verkade tycka att det var kul!
När jag kom hem så satte jag mig i soffan och virkade mer på min mössa. Den blir så fin så! Nästan hela familjen satt och såg på tv, förutom Martina och Matthias (han kom och gick då och då).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0