Klumpigt värre!

Ja, hur jäkla duktig får man egentligen vara? Jag ska aldrig mer röra en kopp i en affär mer! Jag hade nämligen sönder en (nästan 2 till!) när jag skulle kolla om priset stod på undersidan. Jag tog upp delarna och fick fingret uppskuret på köpet. Jag bad om ursäkt och lämnade den trasiga koppen till grabben i kassan som var snäll nog och sa att det inte var någon fara. Tur att det finns snälla människor i världen!
Shoppingrundan slutade i alla fall bra med födelsedagspresent till både syrran som fyller 20 nästa vecka och Jana som fyller 17 på lördag!
Presenten till min syrra var den mest perfekta present jag någonsin köpt, stolt! :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Inte kul när sånt händer :S

2010-01-29 @ 12:26:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0