Nyårsafton?

Min nyårsafton gick ju då inte alls som planerat, men ja, det räckte gott och väl med myskväll med min älskade!

Mina kvällsplaner var ungefär dessa:
- Äta middag med Betti & Jana
- Åka och hämta Max och lämna mina grejor där
- Ta med Max på fest hos Jana
- Åka med hela partygänget till Kölner Dom och se fyrverkerierna
- Träffa en grupp andra utbytesstudenter efter tolvslaget vid Kölner Dom

Så gick allt istället till:
- Åt mat från Donken med Betti & Jana
- Hämtade Max och lämnade sovgrejor
- Åkte tillbaka till Janas fest med Max (där vi stannade 10 min)
- Drog till något ställe som inte var i närheten av Kölner Dom
- Upptäckte 23.45 att vi var på väg någon annanstans
- Jagade tåg 23.47 med Max
- Nyårspussades vid 00.00 i väntan på tåget till Kölner Dom
- Åkte hem och gav upp nyårsfirandet...

Jag och Betti fick drive-in när vi skulle ha mat, tufft! Halva Donken hade stängt, endast drive-in öppet :)


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

tack för ditt svar :) förstår hur du menar.

2010-01-02 @ 12:43:39
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0